اخبار کریپتو

تحلیل وضعیت بیت کوین و روندهای پیش روی آن

بیت کوین در تایم روزانه کندل خودش را همچنان در کانال خرسی که ایجاد کرده بست و نتوانست بالاتر از خط روند فعلی و در محدود 23600 این کار را بکند. در حال حاضر بیت کوین با قیمت 22800 دلار معامله می شود که در رنج کانال خرسی است که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

در تصویر بالا اگر به مارکت سایفر B نگاه کنید مشاهده می کنید که مانی فلو یا گردش پول از محدوده قرمز به سمت بالا در حرکت است، شاید حرکت های دیروز بیت کوین تست بود برای حرکت های اصلی ، خیلی ها شورت کرده بودند و از بین رفتند و سریعا یک عده دیگر بیت کوین را لانگ کردند و از بین رفتند، احتمالا در روزی که کسی کاری انجام نمی دهد بیت کوین تصمیم به حرکت خواهد گرفت.

اگر ما در هفته گذشته واقعا به کف بیت کوین رسیده باشیم، احتمالا با روندی همانند تصویر زیر مواجه خواهیم شد، منطقه ای که ریزش داشتیم را به سرعت پر خواهیم کرد ولی این موضوع بستگی به آن دارد که بیت کوین بتواند محدود های 23600 را حفظ کند که فعلا انجام نشده است.

اتریوم ولی توانسته این فاصله از ریزش قبلی را تا حدودی پر کند، البته آن هم احتمالا در طی روزهای آینده و آخر هفته وارد فاز اصلاحی می شود. اتریوم تا بالای 1600 دلار رفت ولی هم اکنون با قیمت 1487 دلار ترید می شود. دنباله رو های اتریوم هم در فاز اصلاحی به سر می برند ، سرکرده آنها BNB است که تا محدود 270 دلار پیش روی کرد ولی هم اکنون در محدود 250 دلار ترید می شود.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا