اخبار کریپتو

بیت کوین 33 هزار دلاری در راه است؟

امروز می خواهیم ایده گروه Atlas Traders را بررسی کنیم. این گروه معتقد است که بزودی ما اگر 34 هزار دلار را از دست دهیم ممکن است 33 و اگر 33 را از دست دهیم به سراغ 30 هزار دلار خواهیم رفت ولی کف واقعی ما خواهد بود. در ترند و دید کلی روند قیمت بیت کوین از روز اول تا کنون یک کمانی زیر قیمت بیت کوین ایجاد شده است که قبلا یکی دوبار آن را شکسته ایم و دوباره بالای آن برگشتیم ، حدود 30 تا 33 هزار دلار روی این کمان قرار دارند و احتمالا قیمت های کمتر را نخواهیم دید.

چند دلیل برای این ریزش های اخیر اعلام شده است. اولین مورد شاخص دلار است که بسیار رشد داشته است. نمودار DXY دلار اخیرا به یک مقاومت رسیده و امیدواریم با قدرت! از این مقاومت به سمت پایین ریزش کند. نکته بعدی این است که حدود 11 هزار بیت کوین با عمر نگهداری 3 ماه بین صرافی ها جابجا شده و فروخته شده است.

با این روند احتمالا آلت کوین ها بیشتر ریزش می کنند و موقعیت خرید برای افرادی ایجاد می شود که دارای بودجه برای این خرید ها هستند. در بازارهای مالی رشد همیشگی نیست.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا