اخبار کریپتو

روند بیت کوین ، خنثی یا صعودی است

بیت کوین بر طبق گفته های مدیر ARK که گروه سرمایه گذاری هستند، روندی خنثی و در برخی زمان ها صعودی دارد.

صحبت های Cathie Wood از آنجا ناشی می شود که مارکت سایفر در تایم هفتگی در حال چاپ یک نقطه سبز است که البته در همین زمانی که این مطلب را می نویسم در چارت بیت کوین نقطه سبز مارکت سایفر از بین رفته ، ولی احتمال اینکه در روزهای آینده یک نقطه سبز رنگ چاپ شود زیاد است. این نقطه سبز رنگ می تواند حاکی از حداقل یک روند افزایشی موقت و در بهترین حالت نشان از رسیدن به کف قیمتی باشد.

به گفته خانم Wood الان در مرحله OverSold هستیم و بازیگران اصلی چیزی برای فروش ندارند و هر چه بیت کوین بوده توسط وال ها جمع شده است. ماینر ها هم که برای پرداخت هزینه های خود نیاز به فروش بیت کوین داشتند در فاز جمع آوری مجدد هستند.

البته همه این مسائل به کنار ، به گفته تحلیل گران کوین تلگراف ، ما همچنان به سمت منطقه 16000 دلار پیش می رویم، اگر پامپی اتفاق می افتد ، ولیوم کمی دارد و بیشتر جنبه اصلاحی دارد. چند نهنگ خریدهای عمده ای در مناطق 19 هزار دلار انجام دادند ولی این باعث رشد یکباره بیت کوین نمیشود. بایستی داده های اقتصادی مثبت منتشر شوند تا بیت کوین روند صعودی به خود بگیرد.

در تصویر بالا مشاهده می کنید که هم اکنون میانگین 200 روزه بیت کوین در تایم هفتگی ، خودش به یک مقاومت تبدیل شده است ، این حالت ، موقعیت خوبی برای جمع آوری و خرید است ولی برای این که، این مقاومت شکسته شود ما نیاز به یک حالت عالی در بازارهای مالی داریم.

در نمودار بالا هم در تایم 4 ساعته مشاهده می کنید که نوسانات بیت کوین بدون ولیوم بالا است و به همین دلیل اگر پامپی صورت میگیرد ممکن است به همان مقدار یا بیشتر ما سقوط قیمتی داشته باشیم.

همچنین مارکت سایفر در تایم روزانه احتمالا یک نقطه قرمز با رنج سقوط قیمت تا 8 درصد را بزودی چاپ خواهد کرد.

در هر حال این روزها ، روزهای خرید و کنار گذاشتن است، به نظر خیلی ها ، الان زمانی است که اگر شما هر ارزی را خریداری کنید در بازار گاوی ، حدود یک تا دو سال آینده بازدهی بسیار عالی خواهد داشت.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا