اخبار کریپتو

بررسی وضعیت بیت کوین ، اتریوم و آلت کوین ها

دوستان کریپتویی برانکس سلام! بعد از مدتی که به خاطر بیماری نبودم دوباره با یک پست جدید تحلیلی برگشتم. خیلی سریع کار رو شروع می کنیم که اتفاقات جذابی در حال افتادن است.

در ماه گذشته ما برای اولین بار یک کندل مثبت داشتیم. در تصویر زیر می توانید دید ماهانه بیت کوین را مشاهده کنید. در چارت ماهانه قابل مشاهده است که RSI در منطقه OverSold واقع شده و به سمت بالا حرکت می کند. مانی سایفر B هم به سمت بالا خیز برداشته است. این نشانه خوبی است.

در تصویر زیر چارت هفتگی را شاهد هستیم که این هم اوضاع خوبی دارد. در تایم هفتگی ما دات سبز رنگ را در مارکت سایفر B داریم ولی مارکت سایفر A چیز خاصی نمایش نمی دهد. اگر روی مارکت سایفر B زوم کنید می بینید که مانی فلو در حال رفتن به قسمت سبز رنگ است که نشان از رشد بازار دارد.

درچارت روزانه اوضاع کمی جالب می شود ، علارغم اینکه در حال اصلاح به سر می بریم و دات قرمز در مارکت سایفر A چاپ شده است ولی بلاد دایمون نیست. قبل از آن هم روی مارکت سایفر A یک دات سبز دیده می شود که شاید حکایت از رشد در روزهای آینده باشد. مانی فلو هم در مارکت سایفر B در حال گذار به قسمت سبز است. ما کفی بالاتر از قبل را می بینیم، قله بالاتر از قله بالاتر را نیز شاهد هستیم، شاید این حالت فعلی اصلاح قبل از رشد تا قیمت های 27 هزار دلاری باشد.

شاید هم در حال ایجاد روندی کاهشی هستیم تا به کف بعدی بیت کوین نزدیک شویم، ولی در این مسیر باید توجه داشته باشیم که یک سری حمایت مهمی برای بیت کوین ایجاد شده که می تواند مجدد ما را به روند صعودی باز گرداند.

حمایت حدود 20500 دلار بیت کوین بسیار قوی است ، ولیوم بالایی در این منطقه در بیت کوین حمایت ایجاد کرده است. بعد از آن هم محدوده کف قبلی حمایت بسیار مهمی است که بیت کوین در این روند دارد.

اتریوم که به دلیل اخبار Merge رشدی بیشتر از بیت کوین را شاهد بوده در حال رنج زدن و اصلاح است و هم اکنون در محدوده 1570 دلار معامله می شود. رشد اتریوم بیشتر از بیت کوین بوده و شاید اصلاح عمیق تری داشته باشد شاید هم اگر بیت کوین و اتریوم حمایتی پیدا کننده و رشد ها ادامه دار باشد شاهد اتریوم 2000 دلاری بزودی باشیم.

اتریوم کلاسیک ، ارز محبوب ماینرها، که از حمایت چند میلیون دلاری بیت مین غول صنعت ماینینگ نیز بهره مند شده رشد عجیب خودش را متوقف کرده و فعلا در محدوده 36 دلار ترید می شود. رشدی 150 درصدی را در اتریوم کلاسیک شاهد بودیم.

سایر آلت کوین ها هم بعد از رشد های خوب حدود 10 تا 15 درصدی این روزهای در اصلاح به سر می برند تا ببینیم حرکت بعدی بازار به کدام سمت خواهد بود. خبر مهم این است که ریپل دفتر جدیدی در کانادا باز می کند و هم اکنون در رده بندی ارزش بازار ، کاردانو را پشت سر خود گذاشته است.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا