آموزشارتقا سئووردپرس

ارتقا سئو SEO Improve – پاسخ سوالات گوگل را هدف قرار دهید

گوگل بخشی در موتور جستجوی خود و صفحه نتایج آن دارد که با تیتر People Also Ask شناخته می شود. در این بخش سوالاتی که مرتبط با موضوع جستجو می باشد را پاسخ دهی می کند . یکی از اهداف سئو شما بایستی رسیدن به این بخش باشد چرا که می تواند رشدی باورنکردنی در ترافیک به شما بدهد.

برای اینکه بتوانید سایت خود را برای این بخش بهینه کنید، بایستی سعی کنید در متون خود سوالاتی که ممکن است کاربران بپرسند و بخواهند بابت آنها جستجو انجام دهند را قرار دهید. ساختار مناسب این گونه سوال و جواب ها در سایت های وردپرسی به کمک ابزارک های پرسش و پاسخ سئو همه کاره امکان پذیر است.

پست قبلی را حتما مطالعه کنید: چطور در باکس سوال و جواب گوگل ظاهر شویم؟

پستی که در بالا لینکش را قراردادم ساختاری که سئو همه کاره به کمک آن سوال و جواب را درج می کند را توضیح داده است. یک مثال ساده برای استفاده از ابزارک آن را در زیر مشاهده می کنید:

بهترین افزونه سئو برای وردپرس که رایگان هم باشه؟

افزونه سئو همه کاره بهترین افزونه سئو برای وردپرس است که در دو نسخه رایگان و پولی در دسترس است. نسخه رایگان تقریبا تمامی نیازهای یک سایت را برطرف می کند و اگر گزارشات پیچیده تر لازم دارید می توانید به نسخه پولی آپگرید کنید.

شما بایستی سعی کنید که در هر پست خود حداقل یک مورد سوال را جواب دهید.

موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا