آموزشمطالب برتروردپرس

آموزش انتقال تصاویر از هاست خارجی به هاست خود

احتمالا برای شما هم پیش آمده که در ابتدای کار وبلاگ نویسی مثلا در یک هاست دیگر بوده اید و سپس به هاست جدیدی منتقل شدید و کلی اطلاعات شامل تصاویر در هاست قبلی دارید ( مثل مثلا انتقال از بلاگر گوگل به هاست شخصی وردپرس ) ، یا مثلا در پست های خود تصاویر را کپی می کردید و آنها را در هاست خود ذخیره نمی کردید، معمولا همه ما وبلاگ نویس ها از جایی به بعد سعی می کنیم که همه اطلاعات را برروی هاست خودمان ذخیره کنیم، ولی مشکل با پست های قدیمی به وجود می آید و اگر بخواهیم دونه به دونه پست های قدیمی را ویرایش کنیم و تصاویرشان را منتقل کنیم کاری بسیار طولانی و طاقت فرسا می شود. در ادامه با من همراه باشید تا راهی سریع و ساده به شما آموزش بدهم تا بتوانید با چند کلیک تمامی تصاویر استفاده شده در پست های خودتان را که در هاست های خارجی ( دیگر سایت ها ) قرار دارد را به هاست خودتان منتقل کنید. این آموزش برای وردپرسی ها تنظیم شده است.

برای انتقال تصاویر از هاست های خارجی به هاست خودتان ، نیاز است که یک افزونه ساده را نصب و فعال کنید. افزونه Auto Upload Images  برای این منظور طراحی شده است. این افزونه را برروی وردپرس خود نصب کنید. بعد از فعال شدن آن نیازی به تغییر تنظیمات پیش فرض آن نیست. یک سره وارد صفحه نوشته های وردپرس شوید. همه پست های خودتان را ویرایش دسته جمعی کنید، و بدون اینکه تغییری در چیزی دهید برروی دکمه بروز رسانی کلیک کنید. این افزونه با این حرکت وارد مدار می شود و پست ها را بررسی می کند، هر پستی که عکسش روی هاست شما نباشد را ویرایش می کند، ابتدا عکس را به هاست شما منتقل می کند و سپس در پست شما در جایی که تصویر را گذاشته بودید مجدد آن را تنظیم می کند.

امیدوارم این پست آموزشی ساده و کوتاه به کار شما آمده باشد. موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا