آموزشمطالب برتروردپرس

آموزش اضافه کردن لیست مورد علاقه ها به ووکامرس

چرا اصلا باید فروشگاه اینترنتی ما لیست مورد علاقه داشته باشد؟ شاید کاربران شما بخواهند که برخی محصولاتی که الان به هر دلیل نیازی به خرید آن را ندارند را در لیستی نگهداری کنند تا در صورت نیاز بتوانند به آن لیست مراجعه و سریعا خرید خودشان را انجام دهند.

معمولا در فروشگاه ها بخشی وجود دارد که لیست آیتم های مورد علاقه نام دارد. در این لیست کالاها و محصولاتی که در فروشگاه وجود دارند ، اگر کاربر در حساب کاربری خود لاگین کرده باشد ، می تواند با کلیک برروی مثلا آیکن قلب یا ستاره آن را به لیست مورد علاقه خود اضافه کند.

در ووکامرس و وردپرس به کمک یک افزونه بسیار ساده می توانید این امکان را به فروشگاه خود اضافه کنید.  YITH WooCommerce Wishlist نام این افزونه است . بعد از نصب و فعال سازی زیر مجموعه منوی Yith قابل مشاهده است.

بعد از وارد شدن به تنظیمات Wishlist می توانید قسمت های مختلف این افزونه را شخصی سازی کنید. در تصویر بالا اولین منویی که مشاهده می کنید قابلیت این است که بعد از اضافه کردن به لیست مورد علاقه چه چیزی به کاربر نمایش داده شود؟ مثلا نمایش لیست مورد علاقه ها، یا دکمه از لیست مورد علاقه ها پاک کن!

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا