آموزشمطالب برتروردپرس

آموزش رفع خطای Critical Error در وردپرس

گاهی اوقات در حین کار یا بروز رسانی سایت وردپرسی، شما ارور خطای بحرانی را دریافت می کنید. این بدان معناست که افزونه یا قالبی بدرستی نصب نشده است یا اینکه با نسخه وردپرس فعلی شما ناسازگار است.

برای رفع این خطا با توجه به آخرین کاری که می کردید بایستی یک سری اقدامات را انجام دهید. اگر روی افزونه ها کار می کردید احتمال زیاد مشکل از افزونه های شماست. وارد پنل هاستینگ خود شوید و سپس وارد پوشه wp content شوید و پوشه plugins را تغییر نام دهید. با این کار تمامی افزونه های شما غیر فعال می شوند.

حالا وارد داشبورد وردپرس شوید و دونه دونه افزونه ها را فعال کنید تا به افزونه مورد دار برسید. وقتی این افزونه را پیدا کردید مطمئن شوید که افزونه کرک شده یا نال شده نیست. در نهایت نسخه آخر افزونه را اگر وجود دارد نصب کنید. اگر هم افزونه قدیمی است سعی کنید یک جایگزین برای آن پیدا کنید.

اگر مشکل از سمت قالب ها بود همه موارد بالا را برای پوشه themes انجام دهید. به قالب پیش فرض وردپرس سوئیچ کنید و قالب قبلی خودتان را به آخرین نسخه بروز کنید. بعد از اینکه نسخه اخر قالب را روی هاست آپلود کردید مجدد قالب خود را سوئیچ کنید. احتمالا مشکل شما رفع می شود.

اگر مشکلتان را نتوانستید حل کنید حتما از یک متخصص کمک بگیرید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا