تبلیغات غیر هوشمند سرویس های ایرانی در مقابل تبلیغات هوشمند گوگل

اخیرا در وب فارسی یک سری کارزارهای تبلیغاتی اجرا می شوند که این کارزارها توسط شرکت های به ظاهر معتبری همانند یکتانت، صباویژن و … مدیریت می شوند. ویژگی همه این شرکت ها این است که ادعا دارند توانایی تحلیل داده در حد گوگل با سابقه ای به اندازه سن وب، را دارند ولی تبلیغات را که مشاهده می کنید معمولا متوجه می شوید که خیلی هم هوشمند نیستند و بیشتر یک سری اطلاعات را می خواهند به زور به خورد بیننده تبلیغ دهند،

مثلا تبلیغ اکسونامی (مستند بدرد نخوری که احتمالا کسی بهش علاثه مند نیست) برای من ، خیلی از دوستان محل کار و حتی شما نمایش داده می شود که این تبلیغ هوشمند نیست هدف این تبلیغ ایجاد القای ذهنی است. بر خلاف این شیوه تبلیغات ، گوگل واقعا بر اساس دیتای جستجوی شما در وب به شما تبلیغ نمایش می دهد، یکتا نت از کجا می داند که شما چه چیزی سرچ می کنید، شاید یک سری کوکی برروی وبسایت ها داشته باشد ولی موتور جستجوی گوگل را در اختیار ندارد. با ذکر این نکته که با توجه به شیوه نمایش تبلیغات سرویس هایی مانند یکتانت که همیشه یک محتوا را نمایش می دهند اصلا راهکار جالبی برای انتخاب و استفاده نیست.

همچنین تبلیغات در موتور جستجوی گوگل به سرمایه بالایی برای شروع تبلیغات نیاز ندارد شما می توانید با هر بودجه ای کارزار تبلیغات خودتان را در گوگل استارت بزنید، با توجه به نرخ کلیکی که گوگل بر اساس کلمات کلیدی و رقبایی که در زمینه کاری شما فعالیت می کنند محاسبه کرده، مبلغ هر کلیک از حساب شما کسر می شود. شما می توانید دلاری، لیری و هر واحدی که دوست دارید برای پرداخت انتخاب کنید.

تیم برانکس به پشتوانه فعالیت خود در زمینه تبلیغات گوگل می تواند به عنوان مجری و یا مشاور در زمینه تبلیغات در موتور جستجوی گوگل همکار و یاور برند شما باشد. برای شروع می توانید با شماره 09109810338 تماس حاصل فرمایید.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *