هر چند وقت یک بار باید وب سایتهای شرکت های تجاری، طراحی مجدد شوند؟

با تکامل شرکتها ، آنها می دانند که طراحی وب سایت که در ابتدا با آن شروع به تبلیغ برند خود کرده اند ، دیگر نشان دهنده ارزش واقعی برند نیست.  طراحی مجدد وب سایت ممکن است شامل تغییر در چیدمان ، تغییر در نمای بصری ، ترفندهای جزئی در طراحی یا ظاهری کاملاً جدید برای وب سایت باشد. قبل از شروع طراحی مجدد، فراموش نکنید که سؤالات ذکر شده در زیر را از خودتان بپرسید.

 

چه زمانی برای طراحی مجدد وب سایت، مناسب است؟

راستش را بخواهید ،هیچ زمان مشخصی برای این کار  وجود ندارد. با این حال ، به منظور مشخص نمودن این زمان، من پیشنهاد می کنم هر زمان که در  سطح استراتژیک شرکت تغییراتی  رخ دهد ،زمان مناسبی هست. تغییر در سطح استراتژیک می تواند راه اندازی یک برند جدید یا تغییر رنگ یا بسته بندی باشد. همچنین ممکن است مقدمه ای از محصول جدید در خط تولید باشد ، یا اگر تجارت شما رو به کاهش است و روندهای جدیدتری در بازار وجود دارد و وب سایت شما در حال عقب افتادن از این روندها است ، پس وقت آن است که یک طراحی جدید برای وب سایت خود نظر بگیرید.

چگونه می توان از طراحی مجدد وب سایت سود برد؟

در ذهنیت بسیاری از افراد ممکن است  طراحی مجدد وب سایت باعث بهبودی نشود یا فقط باعث افزایش هزینه شود .این امر با گذشت زمان از بین می رود. طراحی جدید قطعاً تصاویر مثبت تری از برند ایجاد می کند و اولین تأثیر خوبی را برای بازدید کننده آنلاین می گذارد . چه برسد به اینکه قابلیت های آن در برجسته کردن محصولات جدید و ویژگی های آنها باشد.

در فرآیند طراحی مجدد از چه مواردی باید اجتناب کرد؟

بسیاری از افراد تغییر اساسی در محتوای سایت ایجاد می کنند و  گمان می کنند که این تغییر  جزیی از فرآیند طراحی مجدد وب سایت است، اما با اعمال این تغییر امکان دارد ترافیک سایت شما کاهش پبدا کند. باید مواظب باشید تا از کاربران فعلی خود دوری نکنید ، زیرا اگر نتوانند اطلاعات موردنیاز خود را پیدا کنند ، ممکن است به سرعت ترافیکی را که در ابتدا مال شما بود از دست دهید.

استراتژی محتوای شما در چنین مواردی چیست؟

با توجه به الگوریتم های موتور جستجو سریع که به سرعت در حال تغییر است، پیشنهاد می شود برای مدیریت محتوای خود از یک نظم خاصی پیروی کنید. موضوعات مربوط به هر محتوا را دسته بندی کنید. برای مثال در صفحه اصلی خود فقط تاکید بر برند و محصولات و یا خدمات خود داشته باشید. یک بخش به عنوان پست های وبلاگ یا اخبار مربوط به صنعت یا هرگونه راهنمایی در مورد استفاده از محصول خود داشته باشید. این امر همچنین باعث افزایش بازدید از محتوای وب سایت شما می شود. اگر محتوا ندارید ، یک ترفند خوب دیگر برای تازه کردن صفحه وب شما تغییر تصاویر است. این امر باعث زنده ماندن آن می شود. با استفاده از این تزریقات و طراحی مجدد ، می توانید به طور موثری روابط وفاداری را با بازار هدف خود برقرار کنید.

بسته سایت ساز شرکت برانکس، این امکان را به شما می دهد که به سادگی وب سایت خود را به روز کنید و از ویژگی های به روز طراحی سایت استفاده کنید

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *