معرفی خدمت جدید ذخیره سازی اطلاعات سازمانی یا شخصی در فضای کلود

مفتخریم در انتهای سال 98، خدمت جدید برانکس را معرفی کنیم، محصول جدید ما خصوصا برای دورکاری یا دسترسی به فایل ها از راه دور بسیار مناسب است و حتی میتواند جایگزین بسیار کم هزینه تری نسبت به شبکه کردن سیستم ها درون سازمان باشد.

سرویس ذخیره سازی اطلاعات در فضای کلود برانکس این امکان را به اشخاص یا شرکت های کوچک و بزرگ می دهد تا تمامی اطلاعات خود را در فضای کلود ذخیره کنند، سرویس کلود برانکس برروی سرورهای آسیاتک در برج میلاد ذخیره سازی می شوند و دارای پشتیبان گیری هفتگی هستند. همچنین می توانید برروی پوشه های مختلف برای کاربران مختلف دسترسی های مختلفی تعریف کنید. یک سیستم کامل ذخیره سازی به همراه امکان تعریف حق دسترسی برای خود یا شرکت خود ایجاد می کنید.

پلن های ذخیره سازی کلود از 10 گیگابایت شروع می شود و تا 1 ترابایت قابل افزایش است. برای 10 گیگابایت ماهانه 100 هزار تومان هزینه دریافت می گردد و به ازای هر 10 گیگابایت اضافه 50 هزار تومان به هزینه ماهانه اضافه می گردد. هر 30 گیگابایت به صورت یک درایو به شما تقدیم می گردد. می توانید درایو ها را به صورت درایو نیتیو روی ویندوز بالا بیارید یا به کمک کلاینت تحت ویندوز مدیریت را انجام دهید. همچنین اپلیکیشن های اندروید و iOS سرویس نیز در دسترس شماست.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *