آموزش CRM: اتصال ایمیل سازمانی

سیستم مدیریت منابع سازمانی برانکس علاوه بر ماژول های اصلی مدیریت حسابداری ، مدیریت منابع انسانی و مدیریت ارتباط با مشتری دارای امکانات ثانویه ای است که یکی از این امکانات ، امکان اتصال جیمیل یا ایمیل سازمانی به سیستم می باشد. در این مطلب آموزش اتصال ایمیل سازمانی به سیستم CRM را به شما آموزش می دهم.

بعد از وارد شدن در سیستم ERP برانکس ، شما به صورت پیش فرض وارد داشبورد مربوط به خودتان می شوید. اگر دسترسی ادمین داشته باشید می توانید سایر منوهای مربوط به سیستم ERP را همانند تصویر زیر مشاهده کنید. برای اینکه بتوانید تنظیمات ایمیل را انجام دهید لازم است که وارد بخش settings شوید.

بعد از اینکه وارد بخش تنظیمات شدید حالا همانند تصویر زیر یک سری تب در بالای صفحه مشاهده میکنید. وارد تب CRM شوید تا تنظیمات مربوط به ایمیل را مشاهده کنید.

در این بخش بایستی وارد تب آخر که نام email connectivity دارد شوید . بعد از این که برروی این گزینه کلیک کردید صفحه ای مانند زیر را مشاهده خواهید کرد.

در این بخش دو گزینه مشاهده میکنید. گزینه اول مربوط به اتصال به جیمیل می باشد که در آموزشی جدا به آن خواهیم پرداخت، گزینه دوم مربوط به اتصال به ایمیل سازمانی است که بایستی برروی setting در انتهای ردیف آن کلیک کنید.

در این صفحه تنظیمات مربوط به اتصال به ایمیل سرور ، نام کاربری ، رمز عبور ، نوع ارتباط ، شماره پورت و نوع اتصال SSL را انتخاب کنید و در نهایت برروی test connection کلیک کنید اگر تنظیمات را درست وارد کرده باشید علامت ok به شما نمایش داده می شود و می توانید در نهایت با کلیک برروی save changes تنظیمات را ذخیره کنید.

 

برچسب ها:

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *