خودمانیمطالب برتر

کارزار مخالفت با طرح صیانت ( فیلترینگ ) مجلس ۱ میلیونی شد

تعداد امضاهای ثبت شده پای کارزار اینترنتی مخالفت با طرح صیانت به بیش از یک میلیون نفر رسید. امضا کنندگان این کارزار خطاب به ریاست مجلس خواستار توقف کامل اجرا و تصویب این طرح شده‌اند.

این کارزار اینترنتی که با عنوان «مخالفت با طرح‌های محدودکننده اینترنت بین‌المللی و فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی» از پانزدهم تیر ماه ۱۴۰۰ راه‌اندازی شده، در کمتر از دو ماه توانسته به یک میلیون امضا دست پیدا کند.

اگر شما و خانواده و دوستان شما هنوز این کارزار را مشاهده نکرده اند ، حتما لینکی که در بالا قرارداده شده را برایشان ارسال کنید تا همه در این کارزار سهیم باشیم.

یک سری خبر هم در اینستاگرام و … دست به دست می شود که این طرح لغو شده، شاید کمتر از چند روز از دستور کار خارج شده بود ولی مجدد به گردش کاری مجلس ایران برگشته است. همیشه هر خبری که در اینترنت مشاهده می کنید درباره اش در گوگل جستجو کنید تا زوایای مختلف بررسی آن خبر را مشاهده کنید و دید بهتری به موضوع داشته باشید اینطوری می توانید اخبار غیر واقعی را از اخبار واقعی سریعتر تشخیص دهید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا