اخبار فناوری

کاربران جوان فیس بوک رو به کاهش است

این چند وقته هرروز یک جریان تازه برای فیس بوک اتفاق می افتد، در آخرین مورد، یک سری سند از این کمپانی منتشر شده که نشان می دهد افراد جوان آمریکایی کمتر و کمتر داخل فیس بوک ثبت نام می کنند و بر همین اساس احتمالا حدود 45 درصد ریزش در میان جوانان در طی دو سال آینده برای فیس بوک اتفاق بیفتد. این اصلا خبر خوبی برای فیس بوک نیست، گویا شبکه های اجتماعی دیگر همانند اینستاگرام و تیک تاک در حال پیشی گیری از فیس بوک هستند، چرا که بنیاد فیس بوک بر این اساس است که کل روز شما را درگیر کند ولی اینستاگرام و تیک تاک در زمان کمتری می تواند محتوای بیشتری را ارائه دهد. به همین دلیل بود که چند سال پیش تصاویر در فیس بوک بزرگتر شدند تا حسی همانند اینستاگرام داشته باشد.

مارک زاکربرگ نیز این موضوع را در دستور کار فیس بوک قرارداده تا دوباره این ارتش نوجوانان به فیس بوک بازگردانده شوند. احتمالا فیس بوک در حال حاضر به یک ابزار قدیمی در عصر حاضر در حال تبدیل شدن است و بایستی فکری به حال این موضوع کرد.

در این تحقیقات آمده است که نوجوانان حدود 3 برابر زمان بیشتری را در تیک تاک سپری می کنند، حتی از اینستاگرام هم بیشتر، و برای در ارتباط بودن با دوستان از اسنپ چت استفاده می کنند و خبری از واتساپ و فیس بوک مسنجر نیست.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا