آموزشویندوز و لینوکس

چطور یک دامنه به VPS متصل کنم؟ – بخش دوم x-ui

یکی از بهترین راهکارها برای انتقال ترافیک و مخفی کردن ip سرور مجازی استفاده از یک دامنه است. اگر دامنه ای رایگان یا غیر رایگان دارید می توانید آن را به کلود فلر اضافه کنید و در کلود فلر مشخص کنید که ترافیک ورودی به این دامنه را به سرور مجازی شما ارسال کند. این آموزش در ادامه آموزش راه اندازی x-ui است.

حتما قبل از ادامه مطلب اول را مطالعه کنید:

آموزش نصب X-Ui روی سرور مجازی لینوکسی

بعد از اضافه کردن دامنه در کلودفلر لازم است که یک رکورد a برای آن اضافه کنید. این رکورد بایستی @ باشد که اشاره به ریشه دامنه دارد و مقصدش هم ip سرور مجازی شما باید باشد.

بعد از این کار لازم است که نیم سرورهای کلود فلر را برروی دامنه خود سوار کنید. بعد از تایید شدن می توانید در آدرس دهی به سرور مجازی خود از دامنه استفاده کنید. فقط نکته مهم این است که در هنگام ایجاد کردن کانکشن در پنل x-ui از قسمت request header روی دکمه + کلیک کنید و نام دامنه خود را وارد کنید و همچنین در قسمت value شماره پورت کانکشن خود را وارد کنید. سعی کنید از اعدادی مثل 80 ، 8080 یا از این دست پورت ها استفاده کنید تا توسط کلودفلر بلاک نشود.

با این کار ip شما مخفی می شود، همچنین پینگ بهترین بدست می آورید.

موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا