آموزشتولید محتوا

چطور پست های همکاری ( Instagram collab ) در اینستاگرام منتشر کنیم؟

اگر دقت کرده باشید مدتی است که اینستاگرام به کاربران خودش این امکان را داده است که با همکاری همدیگر پست داخل اینستاگرام منتشر کنند. با این کار اکانت هر کدام از طرفین توسط دنبال کنندگان طرف مقابل نیز دیده می شود و برای هر دو طرف کلی بازخورد مثبت ایجاد می شود.

اگر شما هم دنبال انتشار چنین پست هایی هستید حتما در ادامه با من همراه باشید تا به شما نحوه ارسال این پست ها را آموزش دهم.

اول از همه این را بایستی یاداوری کنم که برای انتشار پست به صورت همکاری ، اکانت شما و کسی که می خواهید با آ« پست همکاری منتشر کنید نباید به صورت پرایوت باشد.

در قدم بعدی فردی که محتوا را در اختیار دارد اقدام به انتشار پست می کند. در مراحل ارسال پست جدید، در قسمتی که افراد مرتبط را tag میکنید ، یک منوی جدید مشاهده می کنید.

نام این منو Invite a collaborator یا دعوت از همکار است. با کلیک برروی این منو، و انتخاب حساب کاربری که دعوت کردید ، دعوتنامه برای ارسال پست همکاری ، در دایرکت این کاربر قرار میگیرد. به محض تایید توسط کاربر دوم ، پست شما منتشر می شود.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا