آموزشتولید محتوامطالب برتر

چطور پست های ما سر از اکسپلور در می آورند؟

یکی از سوالاتی که همیشه در دایرکت اینستاگرام از من پرسیده می شود این است که چطور پست های ما سر از اکسپلور در می آورند؟

پست هایی که در اکسپلور هر کاربر دیده می شود بر اساس میزان لایک محتوای مرتبط، محتوای ذخیره شده و اکانت های معروفی که ، افرادی که شما دنبال می کنید، دنبال می کنند!

فرض کنید که شما پستی منتشر می کنید، این پست به مرور در چند ساعت اول به صورت کاملا طبیعی کلی لایک و کامنت دریافت می کند و چند نفری هم آن را ذخیره می کنند. این پست شما برای اینستاگرام جذاب است و در لیست قرارگیری در اکسپلور برای افرادی قرار میگیرد که به موضوعاتی که شما پست می کنید علاقه دارند ولی شما را دنبال نمی کنند.

علاوه بر اینکه هدف اکسپلور اینستاگرام معرفی حساب افرادی است که برای شما تازه به حساب می آیند، ولی در این بین اگر کسی را شما دوست دارید، لایکش می کنید ولی دنبال نمی کنید نیز در اکسپلور همواره تکرار می شود. هدف از این کار اینستاگرام این است که بالاخره راهی پیدا کند تا شما این حساب کاربری را دنبال کنید.

در این بین درصد بسیار کمی از پست هایی که در اکسپلور می بینید شامل اکانت هایی می شود که صرفا در این شبکه اجتماعی ، در آن روزی که شما وارد اکسپلور شدید، بسیار لایک و کامنت تدریجی، طبیعی و نرمال دریافت کرده اند. مثلا فرض کنید تیم ملی کشورمان به جام جهانی راه پیدا کرده و پست هایی که اکانت AFC درباره آن گذاشته در ایران وایرال شده، شما که اصلا فوتبالی نیستید حداقل یکی از این پست ها را در میان حدود 50 پست اکسپلور خواهید دید.

پس اگر بخواهیم جمع بندی کنیم، اگر شما دوست دارید در سال 2022! در اکسپلور اینستاگرام حضور موفقی داشته باشید، احتمالا بایستی پست های همکاری را تست کنید، یا اینکه محتوای کاملی تهیه و منتشر کنید که دارای تمامی هشتگ های مرتبط باشد و یک ارتباط خوبی با مخاطب بگیرد.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا