آموزشوردپرس

چطور وردپرس را در حالت ریکاوری قرار دهیم؟

اگر افزونه ای سایت شما را خراب کرده است احتمالا نیاز است که به کمک شیوه ریکاوری در وردپرس خود لاگین کنید، یا اینکه اگر افزونه ای نصب کردید و مانع لاگین شما می شود نیز راهکار شما همین است که از طریق ریکاوری وارد سایت خود شوید.

البته می توانید به صورت دستی افزونه ها را از طریق فایل منیجر هاستینگ غیر فعال کنید ولی اگر نمی خواهید به فایل های وردپرس دست بزنید از این آموزش استفاده کنید. لازم به ذکر است که تمامی آدرس ها و دستورات داخل سایت را با حروف کوچک استفاده کنید.

برای لاگین در حالت ریکاوری بایستی آدرس سایت خود را همانند زیر تایپ کنید.

example.com/wp-login.php?action=entered_recovery_mode

به جای example.com آدرس سایت خود را وارد کنید. با این کار سایت شما در حالت ریکاوری که هیچ افزونه ای فعال نیست لود می شود تا بتوانید افزونه ای که دردسر ایجاد کرده است را مسدود یا غیر فعال کنید. در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید در حالت ریکاوری وردپرس به شما این موضوع را اعلام می کند که سایت در حالت ریکاوری است .

سعی کنید برای جلوگیری از بروز این مشکلات از هاستینگی استفاده کنید که نسخه های جدید php را پشتیبانی کند و همواره نیز این موضوع را بروز کند. هاست های مخصوص وردپرس بهترین گزینه هستند.

موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا