آموزشوردپرس

چطور مرکز نوتیفیکیشن به ادمین بار وردپرس اضافه کنیم؟

نوتیفیکیشن در سایت های وردپرسی معمولا شامل یک سری موارد جدا از هم می شود. شما یک سری بروز رسانی دارید، یک سری کامنت دارید ، شاید یک سری افزونه های دیگر هم داشته باشید که آیکن آنها در ادمین بار اضافه شوند و آنها هم برای خودشان دارای یک سری نوتیفیکیشن باشند. فعلا در نقشه راه توسعه وردپرس برنامه ای برای یکپارچه کردن محیط این نوتیفیکیشن ها وجود ندارد به همین دلیل اگر می خواهید همه آنها را جای واحدی مشاهده کنید بایستی خودتان دست به کار شوید.

کار سختی در این مسیر وجود ندارد و کافیست از یک افزونه به نام Admin Notices Manager استفاده کنیم. بعد از نصب و فعال سازی آن یک گزینه کنار سلام و احوال پرسی وردپرس در ادمین بار اضافه می شود که اگر روی آن کلیک کنید تمامی نوتیفیکیشن های وردپرس را در یکجا مشاهده می کنید.

برای مسدود سازی کلیه نوتیفیکیشن های سایر افزونه ها نیز می توانید به کمک همین افزونه اقدام کنید تا فقط از طریق این افزونه شما آگاه سازی های وردپرس را مشاهده کنید. برای این کار وارد تنظیمات آن شوید و همانند تصویر زیر hide را برای تمامی بخش ها انتخاب کنید.

موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا