آموزشوردپرس

چطور فضای خالی بین بلوک های وردپرس را کم کنیم؟ – طراحی سایت بدون کد نویسی

وردپرس چندی است که خودش از امکان طراحی بدون کد نویسی به کمک بلوک ها بهره می برد. این بلوک ها دارای یک فاصله پیش فرض با هم هستند که برای خیلی ها ممکن است جذاب نباشد. در این پست به شما آموزش می دهم که چطور بدون دانش کد نویسی فاصله این بلوک ها را کم کنید.

اگر دنبال طراحی سایت بدون کد نویسی هستید احتمالا نام افزونه CSS Hero به گوشتان خورده است. این افزونه کاربردش در این است که همه تنظیماتی که در کد های CSS قالب شما وجود دارد را در قالب یک سری تنظیمات به شما نمایش می دهد و شما با دستکاری این تنظیمات می توانید حالت دلخواه خود را ایجاد کنید.

این افزونه را بایستی از مارکت های خوب خریداری کنید ( مثل ژاکت یا راست چین ) . بعد از فعال سازی ، کافیست مثلا وارد صفحه نخست سایت خود شوید و برروی دکمه CSS HERO در بالای صفحه کلیک کنید.

بعد از لود شدن کامل افزونه، شما می توانید تمامی تنظیمات شامل فاصله، اندازه فونت ها، رنگ فونت ها و هر المان طراحی که در قالب شما وجود دارد را به کمک تنظیمات پیشرفته CSS HERO شخصی سازی کنید.

حالا که دیدید چقدر راحت می توانید بدون دانش کد نویسی قالب خود را شخصی سازی کنید، برویم سراغ موضوع کاهش فاصله بلوک های قالب پیش فرض وردپرس 2022. برای این کار کافیست در تنظیماتی که مشاهده می کنید وارد بخش Spacings ( فواصل ) شوید. در این بخش انواع فاصله های کناری، پایین و بالا برای بلوک ها را می توانید تنظیم کنید.

به سایر مطالب ما درباره وردپرس حتما سر بزنید، در منوهای بالای سایت گزینه وردپرس شما را به بخش آموزش های وردپرسی ما میبرد. موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا