آموزشمطالب برتروردپرس

چطور زیر مجموعه برگه در وردپرس ایجاد کنیم؟

همانطور که می دانید در وردپرس ، برگه ها ثابت هستند، معمولا شما برای بلاگ یا سایت خود یک سری صفحات یا برگه های ثابت نیاز دارید. این برگه ها شامل صفحه درباره ما ، ارتباط با ما یا از این دست صفحات می شوند. در وردپرس می توانید این صفحات ثابت که دارای موضوع یکسانی هستند را بدون نیاز به نصب افزونه زیر مجموعه هم کنید. در این پست به شما آموزش می دهم چطور این کار را انجام دهید.

در تصویر زیر دقت کنید. وقتی یک صفحه جدید ایجاد می کنید، می توانید از بخشی که در تصویر مشخص شده و ویژگی های برگه در فارسی نام دارد ( در انگلیسی Page Attributes ) برگه مادر را برای برگه ای که ایجاد می کنید انتخاب کنید.

بعد از اینکه برای برگه خود مادر انتخاب کردید ، اگر به لیست صفحات خود بروید، می توانید زیر مجموعه برگه مادر خود به شکل زیر مجموعه وار برگه های وابسطه را مشاهده کنید.

اگر به این شکل صفحات ثابت خود را تعریف کرده باشید ، در ایجاد منوهای گروهی کارتان ساده تر می شود چرا که وردپرس می تواند به صورت خودکار برگه های شما را در منو دسته بندی کند.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا