کسب و کار

چطور دغدغه های فروش اینستاگرامی را کم کنیم؟

اگر در اینستاگرام خریدی انجام داده باشید یا خودتان فروشنده باشید حتما دچار مشکلاتی از قبیل صرف زمان زیاد برای ارسال کدهای رهگیری ، اشتباهات در خرید، مشکلات در عودت وجه و همچنین بروز کردن موجودی ها و پاسخ دهی به مشتریان هستید.

این مشکلات به این دلیل پیش می آیند که شما از پلتفرمی که برای تبلیغ کالا و خدمات است در راستای فروش استفاده می کنید، این مسئله در دراز مدت کسب و کار شما را دچار اختلال و بروز خطا می کند.

فروشگاه اینترنتی از طرف دیگر سعی بر رفع این مشکلات دارد و از طرفی دیگر سعی دارد تا با ارائه یک سری امکانات دیگر کار شما را تسریع ببخشد. در هر سیستم فروش اینترنتی شما بخشی به عنوان مدیریت سفارشات دارید، در این بخش سفارشاتی که مشتریان ثبت کرده اند همه در یک لیست نمایش داده می شوند در این لیست می توانید جزئیات سفارش هر مشتری را مشاهده کنید وضعیت سفارش را تغییر دهید، فاکتور چاپی و برگه مرسوله پستی را چاپ کنید.

همچنین در فروشگاه اینترنتی با هر تغییر وضعیت می توانید با اتصال به یک سیستم پیامکی، وضعیت سفارش مشتریان را به اطلاع شان برسانید. در کنار این موارد مشتریان نیز می توانند با وارد شدن به حساب کاربری خود سفارشات خودشان را مدیریت کنند. اگر سفارشی را اشتباه سفارش داده باشند می توانید کیف پول مشتری خود را برای سفارش جدیدی شارژ کنید و همچنین با دریافت نماد و درگاه پرداخت ، کسب و کار اینترنتی خود را قانون مند کنید.

در کل فروشگاه اینترنتی خیلی امن تر و مطمئن تر از فروش اینستاگرامی در چشم مشتری است. برای مشاوره رایگان می توانید با ما تماس بگیرید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا