آموزشوردپرس

چطور در وردپرس از ایموجی ها استفاده کنیم؟

ایموجی ها چی هستند؟ ایموجی ها یک سری کاراکتر هستند که به کمک آنها می توانید احساس یا حالتی از خودتان را بیان کنید. مثلا اگر خوشحال هستید 😊 از این ایموجی استفاده می کنید یا اگر کسل هستید از این ایموجی استفاده می کنید. 😒

وردپرس همانند سایر سیستم های دیگر از ایموجی ها به صورت کامل پشتیبانی می کند. برای اینکه در وردپرس از ایموجی ها استفاده کنید اگر در ویندوز هستید می توانید هرجا که دوست دارید راست کلیک کنید و از اولین گزینه emoji را انتخاب کنید. یا اینکه کلید ترکیبی Windows + . ( نقطه ) را بزنید تا پنجره آن باز شود.

اگر روی سیستم عامل مک هستید می توانید کلید ترکیبی Command + Control + Space را بزنید تا پنجره مشابه ویندوز باز شود.

اگر می خواهید ایموجی ها را برروی وردپرس خود به هر دلیلی غیر فعال کنید می توانید از یک افزونه کمک بگیرید. این افزونه ساده Disable Emojis نام دارد. آن را نصب و فعال کنید تا دیگر کلید های میانبر ایموجی برروی سایت شما کار نکند.

این مدتی که آموزشی قرار داده نشد به دلیل درگیری با بیماری کرونا بود. خدا رو شکر بهبودی حاصل شد و دوباره تونستم سایت رو بروز کنم. اگر دقت کرده باشید صفحه نخست سایت هم تغییر کرده و حالتی پویا به خودش گرفته !

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا