آموزشتولید محتوامطالب برتر

چطور در شرایط محدودیت و فیلترینگ، اینستاگرام را بروز کنم؟

یک هفته می شود که محدودیت های اینترنت ابعاد تازه ای پیدا کرده و هر چیزی که به نحوی مردم را کنار هم می آورد و باعث ایجاد اتحاد می شود فیلتر می شود ( البته سرویس های xbox و بازی کلش را نمی دانم! ) اینستاگرام هم به عنوان مرجع اصلی انتشار فیلم های اعتراضات به گرانی ، اعتراضات به کشته شدن مهسا امینی ، نحوه پوشش اجباری زنان و خیلی دیگر از مشکلات اجتماعی در ایران در همان روز های نخست فیلتر شد تا مثلا مردم دنیا و خودمان سرکوب های بی رحمانه نیروهای حکومتی را مشاهده نکنند!

ما در برانکس برای بروز رسانی و ارسال پست های اینستاگرام از سرویس خوب نوین هاب استفاده می کنیم. اکانت رایگان اجازه ارسال پست ساده را می دهد ولی اگر می خواهید به صورت گالری پست ارسال کنید یا اینکه دسترسی به امکان ارسال استوری داشته باشید بایستی اکانت های پولی را تهیه کنید. اگر به نسخه وب اینستاگرام دسترسی داشته باشید پست های ساده و گالری را می توانید از سیستم خود ارسال کنید.

در استفاده از سرویس های خارجی سعی کنید که آن را به جای اتصال به شماره همراه ، به سرویس های تولید کننده کد یکبار مصرف مثل google authenticator متصل کنید تا در صورت مسدود شدن پیامک های آنها بتوانید براحتی کد دریافت و وارد حساب خود شوید. اخیرا تلگرام هم برای رفع مشکل پیامک ، امکان اضافه کردن ایمیل آدرس را اضافه کرده است. حتما برای ایمیل آدرس خود نیز ورود دو مرحله ای را فعال کنید.

موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا