آموزشوردپرس

چطور جستجوی چند زبانه به وردپرس اضافه کنیم؟

قدیما و حتی این روزها یک سری افزونه هایی وجود دارند که برای چند زبانه کردن سایت طراحی شدند و برای هر کاری مجدد بایستی یک افزونه دیگر روی خودشان نصب کنید، ولی دوره این افزونه ها تمام شده است. در این پست چند شیوه به شما آموزش می دهم تا با کمترین منابع سخت افزاری ، بتوانید سایت دو زبانه خودتان را جستجو کنید.

این روزها ترند ترین افزونه چند زبانه کردن TranslatePress نام دارد که با نصب آن تمامی قسمت های وردپرس دو زبانه می شود ، حتی جستجوی پیش فرض وردپرس، پس اگر شما از این افزونه برای دو زبانه کردن استفاده کردید نیازی به کاری ندارید و سایت شما در هر دو زبان یا بیشتر! امکان جستجو دارد.

اگر از افزونه های دیگر استفاده می کنید راهکار مناسب شما SearchWP است . این افزونه پولی است و می توانید آن را احتمالا از ژاکت و راستچین خریداری کنید.

این افزونه بعد از نصب و فعال سازی ، جستجوی سایت شما را در دست می گیرد و تنها کافیست برای آن مشخص کنید که از چه بخش هایی نتیجه جستجو به شما نمایش دهد.

بعد از آن با هر زبانی جستجو کنید ، اگر در آن زبان محتوا داشته باشید، نتیجه به شما نمایش داده می شود.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا