آموزشارز دیجیتال

چطور توکن همپا کاردانو را به کاردانو واقعی تبدیل کنم؟

همانطور که مطلع شدیم، تراست والت به صورت رسمی از شبکه کاردانو پشتیبانی می کند این بدین معناست که اگر بخواهید کاردانو را داخل کیف پول خود نگهداری کنید دیگر لازم نیست توکن های همپا مثل Binance Peg ADA را تهیه کنید. می توانید اصل جنس یعنی ADA را تهیه و جابجا کنید. این آموزش برای افرادی است که به بایننس یا سیف پل دسترسی ندارند.

حالا چه بر سر توکن های قبلی می آید؟ بلایی نمی آید ولی می توانید با چند حرکت ساده آنها را به کاردانو واقعی تبدیل کنید. برای این کار بایستی کمی BSC یا بایننس اسمارت چین تهیه کنید. در صرافی های داخلی یا کوکوین اگر BNB خریداری کنید می توانید آن را بر دو بستر Bep2 و Bep20 به کیف پول خود ارسال کنید. شما بایستی آدرس Bep20 یا بایننس اسمارت چین را انتخاب کنید. مثلا 10 دلار اسمارت چین بخرید و به کیف پول تراست والت خود واریز کنید. الان شما می توانید از پس هزینه ارسال توکن همپای کاردانو بر بیایید. حالا ما قصدمان ارسال نیست! بایستی شما توکن همپای خود را به BNB تبدیل کنید ، سپس BNB را به صرافی کوکوین ارسال کنید و در آنجا به کمک ابزار Convert بدون کارمزد آن را تبدیل کنید به ada واقعی، البته اگر در سیف پل احراز هویت کردید یا در بایننس مشغول هستید که می توانید این کارها را در خود بایننس انجام دهید. این اموزش برای افراد عادی است که دسترسی به بایننس ندارند.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا