آموزشمطالب برتروردپرس

چطور تقویم به وردپرس اضافه کنم؟

اگر شما به هر دلیلی می خواهید در سایت خود یک تقویم کاری داشته باشید که در آن مثلا برگزاری وبینارها ، مراسم های رونمایی یا هر اتفاق دیگری را پروموت کنید می توانید این پست را مطالعه کنید تا به شما آموزش دهم چطور یک تقویم تمام و کمال را به سایت خود اضافه کنید.

افزونه  Sugar Calendar بهترین افزونه تقویم در وردپرس است. اطلاع ندارم که به فارسی ترجمه شده یا نه ، در نسخه اصلی تقویم میلادی در دسترس است. این افزونه پریمیوم است و نیاز به لایسنس دارد. بعد از نصب نیاز است که برای استفاده از امکانات آن حتما آن را فعال کنید.

اگر به منوهای آن سر بزنید مشاهده می کنید که در بخش تقویم شما می توانید تقویم کاری جدیدی اضافه کنید. ابتدا شما بایستی چند تقویم یا دسته تقویم اضافه کنید. مثلا تقویم وبینارها ، تقویم تولد کارمندان و … .

بعد از آن می توانید بابت هر تقویم Event ها را در بخش Event تعریف کنید. وقتی یک ایونت تعریف می کنید همانند تصویر زیر می توانید دسته ای که در آن تقویم قرار دارد را مشخص کنید.

این تقویم ها را می توانید به کمک کد کوتاه در هر جای سایت خود که دوست دارید قرار دهید. کاربران هم می توانند به صورت Read Only آنها را مشاهده کنند.

موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا