آموزشتولید محتوا

چطور تصویر پروفایل بهتری برای اینستاگرام انتخاب کنیم؟

همیشه می گویند که یک تصویر خوب ، خودش بیانگر همه چیز می باشد!

با توجه به جمله بالا ، تصویر اینستاگرام شما اولین چیزی است که کاربر به آن نگاه می کند، پس باید حتما آن را جدی بگیریم.

اول از همه نحوه بروز کردن این تصویر را به شما آموزش سریع بدم، همانند تصویر زیر ، وارد صفحه کاربری می شوید. برروی Edit profile تاچ کنید. داخل صفحه جدید می توانید از قسمت بالایی تصویر جدیدی انتخاب کنید.

حالا قبل از اینکه تصویر را انتخاب کنید موارد زیر را در نظر داشته باشید تا تاثیر مثبتی برروی کاربری که تازه شما را مشاهده کرده است بگذارید:

از تصویر سر به بالا استفاده کنید، تصویر قدی در اینستاگرام اصلا مناسب نیست و تاثیر منفی در دید کاربر شما می گذارد.

اگر از نام برند استفاده می کنید، لوگو خالی یا نام خالی استفاده کنید ، هیچ وقت از هر دو استفاده نکنید. اینکه در لوگو نوعی از حالت نوشتاری نام برند هم باشد دیگر عالی می شود .

از یک تصویر با رزولیشن بالا استفاده کنید، تا در هر نمایشگر و رزولیشنی کیفیت خودش را حفظ کند. اینکه مثلا در گوشی 3.5 اینچی یا 6 اینچی نمایش خوبی دارید کافی نیست، سعی کنید دیدی گسترده تر داشته باشید و برای همه دیوایس ها تصویرتان مناسب باشد.

اگر عکس خود را برش می زنید سعی کنید طوری برش بزنید که نکات بالا رعایت شوند. نه خیلی تصویر بدون زوم باشد و نه اینکه تا کل صورت زوم کنید.

سعی کنید اگر تصویر خودتان می باشد با تصویر پس زمینه تضاد رنگ مناسبی داشته باشید تا صورت شما بهتر نمایش داده شود، همچنین نور پردازی در عکس خوب باشد ، مثلا تصاویری که در روز روشن گرفتید قطعا مناسب تر هستند تا تصویری که در تاریکی شب از شما گرفته شده است.

در تصویر بالا، یک حساب اینستاگرام را مشاهده می کنیم که لوگوی خودش را به عنوان تصویر پروفایل قرار داده، این لوگو بسیار خوانا و ترکیب رنگ مناسبی دارد.

در تصویر بالا یک پروفایل کاربری با موضوع لایف استایل را داریم، صورت کاملا مشخص است و با پس زمینه سفید و لباس سفید تضاد دارد.

امیدوارم از نکات برای شما مفید بوده باشد. موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا