آموزشوردپرس

چطور تصویر بندانگشتی به فید وردپرس اضافه کنیم

تصویر شاخص ، عکسی است که وردپرس برای نمایش هنگام مشاهده وبسایت به کاربر در کنار تیتر و خلاصه متن نمایش میدهد. این تصویر شاخص ممکن است در قالب شما در فید خبری ظاهر نشود و فید شما ظاهری معمولی به خودش گرفته باشد. در ادامه با من همراه باشید تا به شما آموزش بدهم که چطور تصویر بند انگشتی از تصویر شاخص ایجاد کنید و در فید وردپرس نمایش دهید.

اگر نمی دانید فید خبری چیست ایرادی ندارد چون احتمالا برای نسل جدید کاربران اینترنت هستید و با اینستاگرام و شبکه های اجتماعی بزرگ شده اید ولی در جوامعی که سرانه مطالعه بالایی دارند فید یک ابزار مهم است و به کمک آن می توانید از طریق ابزارهای مدیریت فیدهای خبری ، بدون مراجعه مثلا به وبسایت ما از مطالب جدید ما آگاه شوید و کامل آنها را بعضا مطالعه کنید.

برای اضافه کردن تصویر بند انگشتی به فید خودتان کافیست به کمک افزونه Featured Images in RSS for Mailchimp & More این کار را انجام دهید، این افزونه را می توانید از اینجا دانلود کنید.

بعد از نصب و فعال سازی همانند تصویر بالا می توانید نوع تصویر که بند انگشتی یا سایز دیگری باشد و همچنین مکان عکس کجای نوشته باشد را تنظیم کنید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا