آموزشمطالب برتروردپرس

چطور به کمک هوش مصنوعی تصویر برای پست های وردپرس تولید کنیم؟

احتمالا نام DALL.E 2 را شنیده اید. یک هوش مصنوعی که می تواند بر اساس موضوعی که به آن می گویید کلی تصویر تولید کند که از قبل وجود نداشته اند. حالا اگر بخواهید از این هوش مصنوعی در راستای تولید محتوای خود در وردپرس استفاده کنید لازم است که این پست را مطالعه کنید! در ادامه با من همراه باشید.

متاسفانه برای استفاده مستقیم از DALL.E در وردپرس افزونه ای نیست و بعد از عضویت اولیه شما یک مقدار کمی می توانید از این سرویس به صورت رایگان استفاده کنید. اینجاست که افزونه Imajinn وارد می شود. یک ابزار مشابه است که می توانید با عضویت در آن و استفاده از افزونه مخصوص وردپرس آن ، تصاویر خیالی و کاملا تصادفی با توجه به موضوع پست خود ایجاد و در وردپرس اضافه کنید. در نسخه رایگان حدود 10 تصویر می توانید تهیه کنید.

وقتی افزونه را فعال کردید، در قسمت رسانه منوی آن اضافه می شود. بایستی وارد حساب کاربری خود شوید. بعد از اتصال موفقیت آمیز می توانید در حین ارسال پست از ابزارک اضافه کردن تصویر آن استفاده کنید ( تصویر بالا ) در این ابزارک شما یک توضیح وارد می کنید که پست شما درباره چیست ؟ سپس به شما تصاویر تولید شده نمایش داده می شود ، از میان آنها ، تصویر مورد دلخواه تان را را انتخاب و به پست خود اضافه می کنید.

موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا