آموزشتولید محتوامطالب برتر

چطور به فید مورد علاقه دنبال کنندگان در اینستاگرام اضافه شویم؟

اخیرا متا در بروز رسانی های اینستاگرام ، امکان جدیدی را به اینستاگرام اضافه کرده که در آن شما می توانید اکانت هایی که محتوای دلخواه شما را دارند را در قسمت مورد علاقه ها قرار دهید. بدین شکل کمی فیدتان را شخصی سازی کنید. در بخش مورد علاقه ها، فید به ترتیب پست شدن منتشر می شود.

برای شروع هم می توانید ، روی لوگوی اینستاگرام تاچ کنید، وارد بخش Favorites شوید، در آنجا کاربرانی که دوست دارید را به لیست اضافه کنید.

حالا چطور وارد این بخش شویم؟ خب جواب ساده است، بخش مورد علاقه یا Favorite اینستاگرام مثل زنگوله یوتیوب است. باید کاربران خود را تشویق به زدن آن کنید. از سه راه می توانید دنبال کنندگان خودتان را تشویق کنید تا شما را وارد لیست مورد علاقه کنند.

اول – محتوای با کیفیت تولید کنید.

دوم – سعی کنید که پست شما منجر به یک اکشن شود ( CTA ) مثلا، پست های شما دارای بازی باشد، پست های شما دارای جایزه باشد، کاربر را سوق دهید که احساس کند پست های شما عایدی خوبی دارد چه محتوایی چه با جایزه ، بدین ترتیب برای از دست ندادن محتوای شما ، احتمالا وارد بخش Favorite می شوید.

سوم – اگر پست های ویدئویی درست می کنید یا اگر پست های شما حالت اسلاید دارد، در انتهای محتوای خود از کاربران درخواست کنید که شما را در لیست Favorite قرار دهند.

نکته آخر این که ، اگر وارد Favorite شوید، احتمال بیشتری دارد که در قسمت بالایی اکسپلور اینستاگرام برای سایر کاربران نمایش داده شوید.

موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا