آموزشوردپرس

چطور برای کامنت ها در وردپرس ، آگاه سازی از طریق ایمیل فعال کنیم؟

در برخی از سایت های وردپرسی ، وقتی شما کامنت می گذارید می توانید در کامنت ها ، مشترک شوید تا اگر نظر جدیدی درج شد شما از طریق ایمیل مطلع شوید. همچنین در پس پرده هم ادمین سایت ایمیل بابت دیدگاه های جدید دریافت می کند. برای اینکه این امکان را در سایت وردپرسی خود داشته باشید کار ساده است. در ادامه با من همراه باشید.

اولین کاری که بایستی انجام دهید این است که در تنظیمات وردپرس خود، در بخش دیدگاه ها ، ارسال ایمیل بابت درج کامنت جدید را فعال کنید. همچنین تیک مربوط به بررسی کامنت ها را هم بزنید.

سپس بایستی افزونه  Comment Approved Notifier Extended را نصب و فعال کنید. بعد از نصب این افزونه ، به تنظیمات آن بروید. در تنظیمات آن گزینه ای به نام Advanced Subscription وجود دارد. بایستی گزینه Yes را برای آن انتخاب کنید. با این کار هم زمان با شما ، ایمیلی بابت دیدگاه جدید به کاربرانی که قبلا کامنت درج کردند و دیدگاهشان تایید شده ارسال می شود.

به همین سادگی ویژگی مشترک شدن در کامنت های زیر یک پست را به سایت وردپرسی خود اضافه کردید.

موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا