آموزشتولید محتوامطالب برتر

چطور اینفلوئنسر مناسب کمپین تبلیغاتی خودمان را پیدا کنیم؟

ارزش بازار جهانی تولید کنندگان محتوا در دنیا به بیش از 100 میلیارد دلار می رسد. اینکه شما بتوانید به کمک اینفلوئنسر مناسب ، محصول خودتان را پروموت کنید بسیار می تواند به کسب و کار شما کمک کند. ولی یک کمپین موفق خیلی بیشتر از یک اینفلوئنسر با دنبال کننده زیاد نیاز دارد.

اینکه شما بتوانید رابطه خوبی با افرادی که قرار است برای شما تولید محتوا کنند برقرار کنید برای دراز مدت بسیار مناسب است و همچنین باعث می شود که شما دقیقا بدانید دنبال کنندگان اینفلوئنسری که باهاش قرار داد بستید چی دوست دارند ، چطور به پست ها واکنش نمایش می دهند و برای تولید بهترین محتوا آماده باشید.

برای اینکه در این زمینه موفق باشید بایستی یک موارد زیر را در نظر داشته باشید. برخی موارد را باید با تحقیق بدست آورید برخی موارد را بعد از استارت کمپین بایستی مشخص کنید.

1- اول از همه باید بدانید هدف شما چیست

2- با اینفلوئنسری که در زمینه هدف شما فعالیت می کند جلسه حضوری داشته باشید ، با وی بیشتر آشنا شوید ، مدتی پیج را از هر نظر زیر زره بین بگیرید، با دنبال کنندگان در کامنت ها صحبت کنید

3- از ابزارهای اینترنتی مثل Social Blade استفاده کنید تا بتوانید مشخص کنید که این اینفلوئنسر چند درصد در تولید محتوا به صورت کلی موفق است

4- برای کمپین خودتان هشتگ طراحی کنید. این هشتگ ها را در کنار سایر هشتگ های ترند تست کنید.

5- ببینید رقبای شما در این بخش چطور عمل می کنند، شاید بتوانید از آنها درس های خوبی بگیرید.

6- از مخاطبان کمپین خود نظر بگیرید که چطور محصول یا کمپین خودتان را بهبود ببخشید.

7- از اینفلوئنسر های تولید کننده محتوا که در این پست معرفی کردیم استفاده کنید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا