آموزشتولید محتوامطالب برتر

چطور اکانت بیزنس در اینستاگرام درست کنم؟

در این پست به شما آموزش خواهم داد چطور یک حساب کاربری بیزنس در اینستاگرام ایجاد کنید. در ادامه با من همراه باشید.

چرا اکانت بیزنس برای شما مفید است؟ اکانت بیزنس دسترسی به گزارشات بیشتر از بازدید ها و نرخ تعامل با پست ها را به شما میدهد. همچنین در اینستاگرام اگر بخواهید به کمک یک اپ واسط بروز رسانی ها را به اینستاگرام ارسال کنید نیاز است که اکانت بیزنس داشته باشید. همچنین اگر بخواهید از بخش جدید فیس بوک به نام creator studio استفاده کنید لازم است که اکانت اینستاگرام شما بیزنس باشد.

برای ایجاد اکانت بیزنس در اینستاگرام ( Instagram Business Account ) ابتدا اپ اینستاگرام را دانلود و در آن وارد شوید. سپس همانند تصویر زیر وارد تنظیمات شوید و حالت اکانت خود را به حرفه ای یا Switch to Professional Account انتخاب کنید.

بعد از اینکه این گزینه را انتخاب کردید اینستاگرام از شما می پرسد چه مدل حرفه ای دارید. یا شما تولید کننده محتوای حرفه ای هستید Creator یا کسب و کار هستید business . شما بایستی گزینه بیزنس را انتخاب کنید.

حالا بایستی راه های تماس ، آدرس و سایر راه هایی که کسب و کار شما را می توان با آن پیدا کرد را به اکانت خود اضافه کنید و از حساب کسب وکار خودتان لذت ببرید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا