آموزشوردپرس

چطور امکان لاگین سایت را در ابزارک وردپرس اضافه کنیم؟

امروز حدود یک ماه می شود که اوضاع کشور درست نیست، اینترنت همچنان با اختلال روبروست، برنامه تولید محتوای ما هم به همین دلیل به هم ریخته است ولی باز هم سعی می کنیم هر چند روز یکبار محتوای جدید داخل سایت قرار بدیم.

امروز یک آموزش ساده برای تازه کاران وردپرسی داریم. اینکه در سایت خود ، در نوار ابزارک سایدبار، امکان لاگین را اضافه کنید. پس در ادامه با من همراه باشید.

اگر شما یک سایت فروشگاهی دارید یا اینکه محتوای شما بر اساس نحوه و درجه بندی عضویت قفل شده است نیاز است که در ابزارک که یک جای در دسترس است حتما امکان لاگین را برای کاربران قرار دهید.

در هر قالبی ما یک سایدبار یا نوار ابزارک پیش فرض داریم که در سایت در سمت راست یا چپ نمایش داده می شود. مثلا در قالب Astra ، این امکان در سایدبار Main قرار دارد. برای اضافه کردن ابزارک یا ویدجت به سایدبار بایستی در بخش نمایش وردپرس ، به بخش ابزارک ها بروید.

نام ابزارکی که برای ورود و عضویت در وردپرس طراحی شده است Login/out است که می توانید در کنار نام آن + را بزنید تا به لیست ابزارک های دلخواه شما اضافه شود.

حالا اگر سایت خودتان را باز کنید خواهید دید که در نوار کناری ، امکان ورود به سایت یا عضویت ایجاد شده است.

موفق و پیروز باشید

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا