آموزشمطالب برتروردپرس

چطور امکان جستجو در کامنت ها را به وردپرس اضافه کنیم؟

در برخی از وبسایت ها و بلاگ ها، کامنت ها خودش منبعی است برای بدست آوردن راهکار مشکلات، این موضوع باعث این می شود که شاید به عنوان ادمین یک سایت وردپرسی بخواهید کامنت های خودتان را در نتایج جستجو به کاربران نمایش دهید. در این پست ساده به شما امکان جستجو در کامنتها را آموزش می دهم پس با من همراه باشید.

برای شروع لازم است که افزونه حرفه ای جستجو در وردپرس به نام  SearchWP را خریداری و در سایت خود نصب و فعال سازی کنید. می توانید این افزونه را از سایت هایی مانند ژاکت یا راستچین تهیه کنید.

بعد از فعال سازی این افزونه کافیست به قسمت منابع جستجو در تنظیمات آن برویم. برای این کار صفحه اصلی افزونه را باز کنید. سپس برروی Engines کلیک کنید.

سپس در صفحه جدیدی که باز می شود بایستی برروی Sources and Settings کلیک کنید.

در این بخش می توانید مشاهده کنید که چه منابعی در نتایج جستجو در وردپرس شما فعال شود. همانطور که مشاهده می کنید کامنت اینجا تیک خورده که بدان معناست که در نتایج جستجو کامنت ها نیز به کاربران نمایش داده می شوند.

امیدوارم این پست آموزشی برای شما کاربردی بوده باشد. موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا