خودمانی

پیشرفت 30 درصدی شبکه ملی اطلاعات! و بلاتکلیفی 80 هزار ترمینال پرداخت آنلاین

وزیر ارتباطات اعلام کرده است که در طی سال اخیر پیشرفت بی سابقه ای در زمینه شبکه ملی اطلاعات داشته ایم! حدود 60 درصد پیش رفت داشته و اگر بخواهیم این موضوع را جدی بررسی کنیم در طی این 60 درصد پیشرفت چیزی از اینترنت نمانده است، 40 درصد باقی مانده شبکه ملی اطلاعات ما را به کره شمالی که الگو حاکمیت ماست می رساند.

در کنار این موضوع، در حالیکه خیلی از کسب و کارها هنوز برایشان مجوز تعریف نشده درگاه های پرداختشان مسدود می شود به دلیل اینکه نماد ندارند! این شامل خیلی از کسب و کارهای حوزه ارز دیجیتال می شود، اینطوری بایستی مجدد مانند سالهای دور که برای خرید اینترنتی تصویر فیش بانکی ارسال می کردیم مجدد بریم صف بانک!

در کشور ما هر چه رو به عقب بری ، از دید مسئولین پیشرفت کردی!

مورد آخری که اتفاق افتاد، تحریم ابرآروان و تمام پرسنل رده بالای آن توسط اتحادیه اروپا بود. چراکه اینترنت دستوری را ترویج می داد و می دهد. اگر زیرساختی در خارج باشد ، حاکمیت بخواهد ابرآروان آن را در دسترس می گذارد و اگر حاکمیت نخواهد آن را مسدود می کند. اخیرا هم که ایمیل های کمیته مصادیق مجرمانه نشان می داد که بابت مسدود سازی سرورها و ip های شرکت های دیگر و هاستینگ های دیگر ابرآروان به شدت فعال بوده است.

به امید آینده ای روشن تر

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا