آموزشتولید محتوا

پنج راه برای تشخیص اکانت های فیک و جعلی در اینستاگرام

این روزها در اینستاگرام کلی اکانت جعلی ایجاد شده است که هدفشان بهم زدن چرخش داده و ایجاد فیک نیوز هستند. این اکانتهای جعلی یک موضوع کاملا حاشیه ای را ترند می کنند و اصلا هدف مشخصی ندارند. در این پست پنج راه برای تشخیص این اکانت ها را به شما آموزش می دهم تا بتوانید آنها را شناسایی و ریپورت کنید.

پنج موردی که می توانید برای آنالیز یک حساب کاربری در نظر داشته باشید موارد زیر است:

  • بیوگرافی نامشخص یا کپی برداری شده از شخصی معروف
  • دایرکت های اسپم ، ارسال تهدید،
  • کامنت های رندوم زیر پست ها، با موضوعات دارای کلمات ثابت ( می تواند تهدید باشد، می تواند تبلیغات باشد )
  • پیشنهاد پول ومحصولات در دایرکت یا در کامنت ها
  • دنبال کردن کلی حساب کاربری بدون داشتن دنبال کننده مناسب

بحث دنبال کننده شاید خیلی دقیق نباشد ولی اگر شما دنبال کننده ها و شونده ها را بررسی کنید خواهید دید که در میان آنها کاربران عادی بسیار کمتر هستند و نسبت کاربران با نام های کاربری عجیب و نامفهوم زیاد است.

کلی از این حساب های کاربری دارای تصاویر حساب کاربری غیر واقعی و یا تصاویر نامشخص هستند. این روزها اکانت های فیک پیشرفته تر شدند و معمولا یک نام دارند ولی بیوگرافی ها خیلی دقیق نیستند.

ممکن است که چند تصویر رندوم که همه در یک تایم منتشر شدند و یکی از آنها به عنوان تصویر پروفایل انتخاب شده باشد در حساب کاربری این اکانت های فیک دیده شود.

اینترنت جای نا امنی است ، مراقب خودتان باشید. حساب های جعلی را ریپورت و بلاک کنید.

موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا