آموزشمطالب برتروردپرس

پری لود کردن صفحات سایت در وردپرس برای افزایش سرعت سایت

پری لود Preload یا در پس زمینه لود کردن لینکی که کاربر ماوسش را روی آن نگه داشته باعث می شود سایت شما سریعتر به نظر برسد. البته ممکن است به منابع هاست شما فشار بیاورد ولی برخی اوقات ارزشش را دارد. در این پست به شما یک افزونه کاربردی در زمینه پری لود کردن لینک ها در وردپرس معرفی می کنم پس در ادامه با من همراه باشید.

ساده ترین راه برای راه اندازی چنین امکانی در سایت وردپرسی شما استفاده از افزونه Flying Pages است. این افزونه را می توانید از اینجا دانلود کنید. بعد از فعال سازی این افزونه کافیست به تنظیمات آن بروید. در این بخش همانند تصویر زیر می توانید انتخاب کنید که با تاخیر چند ثانیه شروع به پری لود انجام شود.

در ادامه تنظیمات این افزونه می توانید تعداد درخواست در لحظه را مشخص کنید تا به سرور شما فشاری وارد نشود. به صورت پیش فرض 3 قرارداده شده، شما می توانید به کمک آزمون و خطا این عدد را برای خودتان انتخاب کنید.

در ادامه هم می توانید لیستی از پسوند فایل هایی را انتخاب کنید که در پری لود ، دانلود نشوند، مثلا شما نمی خواهید تصاویر با فرمت PNG پری لود شوند ولی مشکلی با webp ندارید. در این لیست بایستی png را وارد کنید.

امیدوارم این پست برای شما مفید بوده باشد.موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا