آموزشویندوز و لینوکس

ویندوز 11 – نسخه نهایی – چطور دانلود کنم؟

آخرین نسخه پیش نمایش ویندوز 11 منتشر شده، در واقع این نسخه نهایی ویندوز 11 است. اگر شما هم علاقمند هستید که این نسخه از ویندوز 11 را داشته باشید در ادامه با من همراه باشید تا ببینیم چطور این نسخه از ویندوز را برروی PC خود نصب کنیم؟!

ابتدا به تنظیمات ویندوز بروید.

سپس به بخش مربوط به امنیت و بروز رسانی بروید.

در این بخش برروی Windows Insider Program کلیک کنید.

همانند تصویر زیر برروی Get started کلیک کنید.

برای شروع به عنوان تستر مایکروسافت بایستی یک اکانت مایکروسافت به برنامه insider متصل کنید. در این مرحله اکانت خود را متصل کنید.

بعد از اتمام مرحله بعد ، به مرحله بعدی می رویم.

در این بخش بایستی تنظیمات مربوط به برنامه insider خود را انتخاب کنید. برروی Release Preview Channel همانند تصویر زیر کلیک کنید و برروی دکمه Confirm در انتهای صفحه کلیک کنید.

بعد از تایید صفحات باقی مانده، سیستم خود را بایستی ریستارت کنید. بعد از ریست شدن ویندوز ، وارد بخش بروز رسانی شوید و به ویندوز دستور دهید تا بروز رسانی های موجود را بررسی کند. اگر همه مراحل را درست پیش رفته باشید با تصویر زیر مواجه می شوید که بروز رسانی به ویندوز 11 را به شما نمایش می دهد.

بعد از اتمام دانلود ، دو بار سیستم در حین بروز رسانی ریست می شود، و در نهایت ویندوز 11 برای شما نصب و اجرا می شود.

موفق باشید!

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا