آموزشوردپرس

وردپرس 5.9 با طراح قالب آمد

اولین نسخه مهم وردپرس در سال 2022 منتشر شد. وردپرس 5.9 با کلی امکانات و بروز رسانی منتشر شده است. این نسخه اولین نسخه از وردپرس است که دارای صفحه ساز قالب است، چیزی پیشرفته تر از امکان چیدمان بلاک قدیم که در نسخه های قبلی دیده بودیم.

اگر از قالبی که از بلوک های وردپرس پشتیبانی میکند استفاده می کنید خبر خوب این است که می توانید چیدمان سایت را شاید نه در حد صفحه سازهایی همانند المنتور یا Brizy ، ولی در حدی خوب کاستومایز کنید.

New site editor in WordPress 5.9

کلی بلوک برای مدیریت نحوه نمایش منو ، تصاویر پس زمینه ، رنگ ها و همچنین اعمال یک سری رنگ ها و فونت ها به کل سایت در اختیاری دارید.

Site editing blocks in WordPress 5.9

علاوه بر این امکانات، شما در وردپرس 5.9 به امکانات نوشتاری بهتری دسترسی دارید و برروی متن کنترل بیشتری دارید، سایز بندی داخل جدول و دسته بندی محتوایی در این نسخه بهبود پیدا کرده.

از لحاظ سرعت این نسخه از وردپرس پشتیبانی بهتری از لود تنبل دارد همچنین کد های CSS بهتر از قبل فشرده و تحویل سیستم کاربر نهایی می شوند.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا