خودمانیمطالب برتر

همه VPNها در حال مسدود شدن هستند

اینطور که پیداست از روز گذشته ساعت 8 شب ، روند مسدود سازی VPNها به اوج خودش رسیده و هر ساعتی که می گذرد خبر از مسدود شدن یک ابزار دیگر را شاهد هستیم.

در حال حاضر پروتکل Stealth برروی برخی از اپراتورها همچنان فعال است ولی در اینترنت های ثابت و adsl همه پروتکل های مرسوم بسته هستند. اینطور که پیداست اینترنت ملی در همه ابعاد فعال شده است.

پس از فیلتر حدود ۲۰ پلتفرم پیام‌رسان، شبکه اجتماعی و حتی بازی موبایلی در یک ماه اخیر، روند مسدودسازی VPNها امروز به اوج خود رسید تا جایی که در حال حاضر تقریبا تمام این ابزارها مسدود شده‌اند. نکته قابل توجه اینجاست که وزارت ارتباطات امروز برای دومین بار در ۱۰ روز اخیر تاکید کرده بود که تمام محدودیت‌های اینترنت برداشته‌ شده‌اند به جز دو اپلیکیشن واتس‌اپ و اینستاگرام.

درباره راهکار خرید سرورمجازی ، دسترسی به این سرورها هم با اختلال شدید مواجه می باشد و شرکت های هاستینگ این مطلب را بیان می کنند که خودشان نیز در دسترسی به سرویس هایی که نمایندگی آنها را دارند دچار مشکل هستند.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا