آموزشکسب و کارمطالب برتر

هرکدام از CMS ها چند درصد از بازار را در اختیار دارند؟

وردپرس بیشترین سهم از بازار CMS ها را دارد. سیستم های مدیریت محتوا ، ابزاری برای نشر محتوا و فروش محصولات و خدمات برروی بستر اینترنت هستند.

از میان CMS ها حدود 45 درصد از سایت ها با وردپرس کار می کنند. بعد از وردپرس سرویس Wix.com با حدود 10 درصد از بازار رتبه دوم را در اختیار دارد.

در رتبه سوم Squarespace CMS قرار دارد که حدود 3.7 درصد از بازار را در اختیار دارد. بعد از آن در رتبه چهارم سایت ساز GoDaddy website builder قرار دارد که 2.2 درصد را برای خود کرده است.

بعد از آن جوملا با 1.7 درصد و با فاصله بسیار کمی از آن Weebly با حدود 1.3 درصد قرار دارد. سرویس دروپال نیز با 0.7 درصد در رتبه بعدی قرار دارد. الباقی CMS ها شامل شاپیفای و سایر برندهای ناشناخته الباقی بازار CMS را در اختیار دارند.

اینکه در آینده کدام یک از این CMS ها رشد خوب را تجربه کنند به این موضوع بستگی دارد که با ترند های روز چقدر همراستا هستند. استفاده از هوش مصنوعی برای آنالیز صدا و تصاویر جزو مواردی است که در آینده انتظار می رود بازار CMS را تحت شعاع قرار دهد.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا