آموزشتولید محتوامطالب برتر

نگاه اول تاثیر زیادی دارد … در اینستاگرام

هرچیزی در نگاه اول می تواند تاثیر عمیقی بر دید ما بگذارد. یک صفحه در اینستاگرام هم همینطور است. در این پست چند نکته درباره نحوه بهینه نگهداری از صفحات اینستاگرام را به شما آموزش می دهم.

برای خودتان اول از همه یک برند ایجاد کنید. برای آن برند یک تم و رنگ آمیزی داشته باشید. این تم و رنگ آمیزی را در تمامی استوریها، تصاویر فید، آیکن ها و هر چیزی که استفاده می کنید حفظ کنید. برای تغییر دادن آن هم برنامه داشته باشید.

علاوه بر داشتن تم برای نحوه فریم و رنگ آمیزی فونت ها و تصاویر ، اگر از تصاویر واقعی استفاده می کنید سعی کنید ژست ها، زاویه ها و به صورت کلی تصویر آرایی شما یکسان شده باشد.

فونت دلخواه خود را نیز از روز اول مشخص کنید، اگر با فونتی حال می کنید! نسخه فارسی و انگلیسی آن را برای قسمت های مختلف استفاده کنید. سعی کنید در این زمینه از تیترهای Bold شده و متون medium استفاده کنید.

نوع تم و رنگ بندی خودتان را همانطور که گفتم طوری انتخاب کنید که بدانید چه تایمی برای تغییرش مناسب است و اینکه چطور می خواهید این تغییر انجام شود را از پیش در ذهن داشته باشید.

خلاصه اش کنم، طرح و رنگ در دید اول خیلی تاثیر دارد و در حرفه ای نشان دادن شما تاثیر زیادی دارد.

موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا