آموزشوردپرس

نمایش پست های برتر به صورت شخصی سازی شده در وردپرس

افزونه MonsterInsights یک افزونه پولی است که کلی امکانات سئو محور به سایت وردپرسی شما اضافه می کند. یکی از این امکانات ویجت های نمایش محتوای برتر بر اساس یک بازه زمانی انتخابی است ، این ویجت ها را می توانید انتخاب کنید که کجا نمایش داده شوند؟! مثلا در میان محتوای یک پست نمایش داده شوند یا اینکه به صورت ویجتی منحصر بفرد نمایش داده شود.

افزونه MonsterInsights در نسخه پولی امکانی دارد که به کمک آن می توانید ویجت های دلخواه برای نمایش محتوای برتر خود طراحی کنید. این امکان از منوی Popular Posts که در تصویر زیر مشخص است قابل انتخاب است.

در این بخش می توانید سه مدل ویجت را کاستومایز کنید. مدل اول بین محتوایی است، مدل دوم پست های محبوب است که در سایدبار نمایش داده می شود و مدل آخر برای محصولات ووکامرس است.

این که پست های برتر شما بر چه اساس انتخاب شوند نیز قابلیت کاستومایز دارند. هم بر اساس میزان مشاهده، هم بر اساس میزان کامنت یا بازنشر می توانید پارامتر را مشخص کنید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا