آموزشوردپرس

نمایش تعداد دنبال کننده در همه شبکه های اجتماعی در سایت وردپرسی

آیا شما هم می خواهید به همگان نمایش دهید که چقدر دنبال کننده در همه شبکه های اجتماعی به صورت کلی دارید؟ در ادامه این مقاله به شما آموزش می دهم که چطور چنین ویجتی را به سایت خود اضافه کنید.

در نظر داشته باشید که شما مثلا در توییتر 1000 دنبال کننده دارید، 500 نفر در فید سایت شما عضو شده اند ، پس مجموعا شما 1500 دنبال کننده دارید که می توانید این تعداد را به کمک یک افزونه به صورت لحظه ای در سایت خود نمایش دهید.

می توانید افزونه Ultimate Social Icons را از مخزن وردپرس برروی سایت خود نصب و فعال کنید. بعد از اینکار یک منو به منوهای کناری داشبورد وردپرسی شما اضافه می شود که Ultimate Social Media Icons نام دارد. بعد از کلیک برروی این منو وارد تنظیمات اولیه این افزونه می شوید.

ابتدا بایستی تعیین کنید که چه آیکن هایی را دوست دارید نمایش دهید. در این بخش همه جور ورودی را می توانید انتخاب کنید از فید RSS ، فیس بوک، توییتر، یوتیوب، اینستاگرام و تیک تاک گرفته تا تعداد کسانی که مثلا در نرم افزار سی آر ام تحت وردپرس شما مشترک ایمیلی هستند.

برای هر مورد می توانید تک تک انتخاب کنید که چه چیزی را به کاربر نمایش دهند یا چه کاربرد خاصی داشته باشند. مثلا برای فیس بوک، هم بتوانند شما را فالوکنند ، هم بتوانند هر صفحه ای هستند آن را به کمک لینک share به اشتراک بگذارند.

در مرحله سوم که با کلیک برروی آن باز می شود می توانید انتخاب کنید که چطور این موارد نمایش داده شوند. به کمک کد کوتاه یا ویجت؟ همچنین می توانید به صورت شناور برروی صفحه اطلاعات این ابزار را نمایش دهید.

در مثال من، انتخاب کردم که کد کوتاه را ببینم. در ادامه به من کد کوتاه داده می شود و مهم ترین بخش مسئله اینجاست که با انتخاب yes برای Do you want to display counts next to your icons ، تعداد دنبال کننده ها در هر شبکه اجتماعی را نیز می توانید داخل ویجت یا کد کوتاه نمایش دهید.

در ادامه تنظیمات می توانید سایر اطلاعاتی که برای هر شبکه اجتماعی نیاز است را وارد کنید. مثلا فیس بوک به id صفحات برای استخراج دنبال کنندگان نیاز دارد.

امیدوارم از این آموزش کاربردی استفاده کرده باشید. موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا