آموزشوردپرس

نسخه جدید افزونه امنیتی Wordfence 7.7.0 منتشر شد

نسخه جدید افزونه امنیتی وردفنس Wordfence منتشر شد. نسخه 7.7.0 با کلی بهبود و بروز رسانی مهم منتشر شده است و با اینکه نسخه ماژوری نیست ولی بهتر است هر چه زودتر داخل سایت وردپرسی خود اگر از محصول Wordfence استفاده می کنید اقدام به بروز رسانی سایت خود کنید.

مهم ترین ویژگی که در این نسخه به وردفنس اضافه شده است امکان pause و Resume کردن اسکن سایت است که اگر به هردلیلی خودش قطع شود یا منابع را زیاد درگیر کند می تواند خودکار متوقف شود و در زمان دیگری توسط کاربر دوباره راه اندازی شود. مشکلی که همیشه وردفنس داشت و هاست را به شدت در اسکن ها درگیر می کرد.

امکان بعدی که اضافه شده است درباره پلاگین هاست. اگر پلاگینی مشکل امنیتی داشته باشد و در سایت وردپرس دات org به آن اشاره نشده باشد به شما اطلاع داده می شود که از این افزونه بهتر است استفاده نکنید.

مورد بعدی به درخواست کاربران به وردفنس اضافه شده است. این افزونه برای آنکه فشار کمتری در هاست مشتری ایجاد کند برای جستجوی لوکیشن حملات ، آنالیز و اسکن اطلاعات را در سرورهای خود Wordfence انجام می داد ولی در نسخه جدید این امکان وجود دارد که به صورت محلی انجام شود.

موارد ذکر شده ، مهم ترین اتفاقاتی بود که در Wordfence 7.7.0 افتاده است. الباقی را می توانید در لاگ تغییرات مطالعه کنید. حتما این افزونه را به آخرین نسخه بروز کنید.

آموزش مهم: اگر در وضعیت نابسامان اینترنت مملکت اقدام به بروز رسانی در وردپرس کنید احتمالا بروز رسانی شما تکمیل نمی شود ، حتما به صورت دستی افزونه ها را دانلود کنید و به صورت دستی اقدام به بروز رسانی آنها کنید.

موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا