آموزشمطالب برترویندوز و لینوکس

نحوه دسترسی به xbox در ویندوز در حالت نت ملی – بدون v2ray

این روزها روی اینترنت های ثابت شاهد این هستیم که v2ray عملکرد خوبی ندارد و سرویس تحریم شکن بشکن! نیز از سرویس های گیم فقط به صورت اسمی پشتیبانی می کند و مثلا در بازی فورزا هورایزن 5 امکانات آنلاین به سختی در دسترس است یا اصلا در دسترس نیست.

در این پست می خواهم دسترسی آنلاین فورزا هورایزن 5 ، Halo و سایر بازی هایی را به شما آموزش بدهم که در اپ Xbox روی ویندوز هستند و با v2ray و امثال آن درست کار نمی کنند.

چاره راه به صورت کلی این است که با گوشی به وای فای اینترنت ثابت خود متصل شوید. روی گوشی حالت اشتراک گذاری اینترنت را فعال کنید wifi hotspot و سیستم گیمینگ خودتان را به گوشی متصل کنید.یک VPN خوب و مطمئن روی گوشی فعال کنید، مثلا اکسپرس VPN یا هر فیلتر شکنی که روی گوشی شما خوب وصل می شود. بعد از آن روی گوشی اپ Every Proxy را نصب و فعال کنید.

داخل اپ Every Proxy وارد شوید و در آن حالت Http را فعال کنید. در این حالت هر دستگاهی که با مشخصات زیر پروکسی داشته باشد و به wifi hotspot شما متصل شود می تواند از فیلتر شکن گوشی شما استفاده کند.

102.155.5.161

برای فعال کردن این پروکسی در ویندوز 11، داخل تنظیمات شبکه ویندوز ، در بخش proxy ، بایستی پروکسی را فعال کنید و ip مربوط به اپ Every Proxy را وارد کنید.

چندین ip این اپ در اختیار شما می گذارد من در مثال خودم از 102.155.5.161 و پورت 8080 استفاده کردم . با این کار ترافیک اینترنت سیستم شما منتقل می شود به گوشی و روی گوشی اگر VPN خوبی دارید که کار می کند ، چه V2ray چه VPN های پولی معتبر مثل اکسپرس VPN ، ترافیک سیستم شما از طریق اپ آن منتقل می شود و دسترسی شما به اکانت گیم های خودتان بدون مشکل متصل می شود.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا