اخبار فناوری

مهمترین تریلرها و خبرها از کنفرانس Xbox در مراسم Gamescom 2021

مایکروسافت برای مراسم گیمسکام 2021 دست پر آمد. درست است که خبری از نسخه جدید halo نبود ولی چند عنوان مهم forza و Flight Simulator حضور داشتند و در هر بخشی از مراسم که وقت خالی به وجود می آمد هر کسی که در صحنه حضور داشت درباره سرویس Game Pass صحبت میکرد.

اگر وقت نکردید که دیشب مراسم 90 دقیقه ای را مشاهده کنید می توانید خلاصه این مراسم را در ادامه مطالعه کنید:

مهم ترین بازی که در این مراسم مایکروسافت روی آن تمرکز کرده بود سری فورزا هورایزن بود. نسخه 5 این سری از بازی ها قرار است بزودی در 9 نوامبر ( کمتر از دو ماه ) دیگر عرضه شود. کلی خودروی جدید به این بازی اضافه شد، مشخص شد که خودرویی که با آن بازی را شروع می کنید amg one مرسدس است! و همچنین در کنار این ها دسته بازی مخصوص و طراحی شده برای فورزا توسط مایکروسافت رونمایی شد.

کلی درباره سرویس گیم پس و مزایای استفاده از آن صحبت شد، همه بازی ها و بروز رسانی ها در روز عرضه در سرویس گیم پس مایکروسافت در دسترس بازی کنان خواهد بود. نسخه پریمیوم فورزا نیز در روز عرضه بازی در سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود. فقط اشاره ای به حذف فورزا موتور اسپرت 7 از سرویس گیم پس نشد.

در ادامه مراسم مایکروسافت کلی درباره نسخه جدید dying light و اینکه میزان حرکات پارکور در این نسخه از بازی دو برابر نسخه قبلی شده صحبت کرد. اینکه این نسخه از ری تریسینگ بهره می برد و نور پردازی در این بازی بسیار خیره کننده است.

در ادامه درباره سوگلی مایکروسافت یعنی بازی Flight Simulator صحبت شد. کلی منطقه جدید از جمله سوئیس، آلمان و اتریش به بازی اضافه می شوند. تاکسی های پرنده که طرح اولیه شان منتشر شده نیز قرار است به بازی اضافه شوند. کلی هم هواپیمای تاریخی و یک سری محتوای دیگر نیز در امسال و سال آینده به بازی اضافه خواهد شد.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا