آموزشوردپرس

معرفی چند افزونه کاربردی برای تمیز کاری بانک اطلاعات وردپرس

آیا شما دنبال دیتابیس کلینر یا تمیز کننده دیتابیس یا پاک سازی بانک اطلاعات وردپرس خودتون هستید؟ – این عناوین را برای سئو بیشتر وارد کردیم! 🙂

برای اینکه داده های باقی مانده از افزونه هایی که دیگر وجود ندارند و همچنین سایر اطلاعات اضافی در بانک اطلاعات را پاکسازی کنید اگر از این افزونه ها کمک نگیرید احتمالا دچار مشکل می شوید.

در این پست من قصد دارم چند افزونه کاربردی به شما معرفی کنم تا کار پاکسازی دیتابیس را برای شما براحتی انجام دهند.

اول از همه افزونه UpdraftPlus را به شما معرفی می کنم، در نسخه رایگان می توانید به کمک این افزونه از کل وبسایت وردپرسی خود در کلود یا هر فضای دیگری پشتیبان گیری کنید. در نسخه پریمیموم امکان جایگذاری دیتا و ریستور نیز وجود دارد.

دومین موردی که به شما معرفی می کنم WP-DBManager است، این افزونه بحث پاکسازی و بهینه سازی دیتابیس را انجام می دهد، امکان بکاپ و ریستور دیتابیس را نیز دارد. از دیگر امکان جالب آن این است که بعد از تنظیم و آغاز به کار در پس زمینه وردپرس شما همیشه فعال است.

مورد سومی که به شما معرفی می کنم برای وقتی است که شما فقط دنبال جایگزینی آدرس های جدید با قدیم است، مثلا دومین جدیدی برای سایت خود گرفته اید می خواهید در تمام دیتابیس نام دومین جدید جایگزین دومین قدیمی شود. این افزونه Better Search Replace نام دارد و برای جایگذاری اطلاعات طراحی شده است.

مورد چهارم مورد استفاده خود من است، افزونه WP-Sweep تمام کارهایی که من با یک افزونه مرتبط با دیتابیس دارم را انجام می دهد، پاک سازی کامنت ها ، متادیتا ها ، کامنت ها ، ویرایش های پست ها، افزونه های پاک شده و … را براحتی انجام می دهد.

امیدوارم این پست به درد شما خورده باشد. موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا